Features
- Jednoduchost obsluhy terminálů i aplikace
- Automatické doplňování dlouhodobých absencí
- Log oprav docházkových údajů
- Grafické znázornění problematických míst v datech
- On-line přehled přítomnosti
- Minimalizace kliků uživatele aplikace
- Možnost přirozeného růstu celého systému s vámi
- Sledování čerpání a zbytků dovolené a přesčasů
- Zobrazení saldo hodin na terminálu
- Statistiky a grafy
- Dohled mzdového auditora nad vývojem řešení
- Detailní členění na zakázky a výkony
- Jednoduchý management zakázek
- Převodníky do různých mzdových systémů
- Napojení na stravovací a kuponový systém
- Výpočet nároku na stravenky
- Jednoduchý systém sledování a vyhodnocování zakázek
- Konto pracovní doby
- Modul pro automatické i ruční plánování směn
- Modul řízení požadavků a schvalování absencí
- Roční plán dovolených
- Aplikace pro Windows i webový klient
- Dotyková aplikace pro zaměstnance
- Sběr zakázek a výkonů pomocí terminálů
- Sběr zakázek pomocí dotykových stanic
- Sběr zakázek pomocí čárových kódů
- Možnost prropojení s přístupovým systémem
Docházkový systém MaDaM
Náš moderní docházkový systém využívá více než 25 let zkušeností s vývojem těchto systémů. Systém je dnes plně konfigurovatelný a přizpůsobitelný každé firmě nebo organizaci, která jej chce využít. MaDaM v sobě integruje další moduly, které z něho dělají vysoce škálovatelný a modulovatelný systém nejen pro zpracování času zaměstnanců, ale i souvisejících agend. Plně integrovaný je s modulem přístupového systému, stravovacím modulem, modulem sledování zakázek a výkonů a dalších.
víceDocházkový modul umožňuje vést základní docházku dle zákoníku práce, zákona o mzdě a zákona o platu. Na základě zadaných docházkových údajů a na základě nastavení výpočtů u každého jednotlivého pracovníka, modul vypočítá odpracovanou dobu, absence, ale i hodiny pro různé příplatky. Vše se odvíjí od zadaného pracovního kalendáře, přičemž systém zvládá i nepravidelně rozloženou pracovní dobu, vícesměnné provozy, pružnou pracovní dobu atd. Veškeré ruční zásahy do zadaných začátků a konců přerušení se logují a je tak dán jasný přehled o tom, kdo daný údaj opravil.
Docházka disponuje až tříkrokovým schvalovacím procesem, grafy pro přehlednost a dalšími užitečnými funkcemi pro zjednodušení.
Práce v systému je značně podobná práci v tabulkovém procesoru a je tak pro uživatele jednoduchá a intuitivní.
MaDaM ve firmě Elok-Opava
Na základě kontroly ÚP ve firmě Elok-Opava vyvstala nutnost změny docházkového systému tak, aby systém odpovídal požadavkům Zákoníku práce a souvisejícím předpisům, zejména v oblasti výpočtu skutečně odpracovaného času, evidence přestávek v práci a práci přesčas. Elok-Opava zavedla i evidence času na zakázkách a část stravovacího systému (bez výdejního terminálu). Následně po úspěšné implementaci integrovala do systému přístupový systém v obou svých lokalitách.
víceV roce 2009 Elok-Opava hledala řešení, které by splnilo její požadavky v oblasti docházky, sledování zakázek, sledování přístupů, stravenek a stravování zaměstnanců. MaDaM splňovala všechny jí požadované parametry. Další pak byly doprogramovány vrámci dodávky a implementace.
Jedním z požadavků bylo napojení na ekonomický systém K2, a to především v oblasti sledování času na zakázkách. Realizace proběhla napojením číselníků zakázek na číselník zakázek systému K2 a zpětným napojením na odvádění zápisem času spotřebovaného na zakázce při uzavírání docházky.
Byly vytvořeny a přidány sestavy pro kontrolu odvádění a taktéž byly do aplikace přidány detailní pohledy na odváděné časy na zakázkách, tak aby manažeři měli přehled, kdo kdy a kolik času na dané zakázce reálně spotřeboval.
Implementace proběhla během jednoho měsíce pro otestování nastavení a zaškolení uživatelů, následně již aplikace přešla do rutinního provozu.
Druhou fází implementace bylo zavedení přístupového systému. Po analýze potřeb řízení přístupů v jednotlivých areálech a budovách byly vydefinovány přístupové body a proběhla montáž elektroniky a kabeláže. V aplikaci MaDaM byly přidány přístupové body a manažery bylo provedeno nastavení přístupů jednotlivým zaměstnancům.
Systém umožňuje pružně reagovat na další rozšiřování přístupových bodů, jejich jednoduchým začleněním do komunikační sítě přístupového systému a zavedením do aplikačního rozhraní.
skrýt