Features
- Poskytuje konfigurovatelné, standardní a opakovatelné pracovní postupy pro dokumenty důležité pro chod podniku
- Elektronicky zaznamenává komentáře a schválení
- Vytváří auditovací stopu na podporu dodržování předpisů
- Poskytuje pokročilé vyhledávací schopnosti pro rychlé vyhledání příslušné technické dokumentace
- Zvyšuje efektivitu tím, že poskytuje integrace do aplikací EAM, ERP Microsoft Office a CAD
- Řídí výměnu inženýrských informací externími dodavateli
Již 30 let pomáhá náš systém řízení inženýrských informací organizacím provozovat jejich zařízení efektivně, bezpečně, udržitelně a ziskově.
Správa technické dokumentace
Naše vlajková loď Meridian Enterprise vytváří centralizované, bezpečné, škálovatelné a vysoce přístupné úložiště pro veškerou technickou dokumentaci.
Ve světě je spolupráce mezi partnery důležitější než kdy jindy. Lidé i organizace mohou nyní mezi sebou lépe komunikovat. Nápady, projekty, dokumenty a obsah mohou být nyní sdíleny a distribuovány rychle a efektivně.
více
Meridian Enterprise má funkce pro integraci s hlavními aplikace pro CAD (např. AutoCAD, Autodesk Inventor, SolidWorks nebo MicroStation), kancelářský software (např. Microsoft Office) a e-mail (např. Microsoft Outlook nebo Lotus Notes).
Klíčové vlastnosti pro Vaše oddělení
- Snadné ukládání dokumentů a jejich vyhledávání
- Řízení změn dokumentů a revizí
- Podpora schvalovacího a připomínkovacího procesu
- Dokonalá integrace s CAD a Office aplikacemi
- Vestavěný prohlížeč AutoVue s možnostmi komentování (redline) a značkování
Obchodní výhody pro Vaše oddělení
- Zvýšená produktivita inženýrů
- Vylepšená technika dostupnosti obsahu
- Optimalizované posuzování technického obsahu a workflow
- Snížené náklady na tisk a distribuci
Připojení Vašeho podniku
Bez ohledu na průmysl, technická data musí být sdílena i mimo technické oddělení, například pro zajištění povolení k provozu nebo k poskytnutí elektronického schválení dle FDA.3
Ať už jsou stavby konstruovány a udržovány nebo jsou vyvíjeny ambiciózní projekty v oblasti infrastruktury, nebo zařízení vyráběny a postaveny, není pochyb o tom, že všechny relevantní technické informace musí být snadno dostupné od začátku až do konce projektu pro všechny zúčastněné strany. Modul Advanced Project WorkFlow umožňuje převod technického obsahu z již vytvořeného prostředí do projekčního prostředí a naopak.
Meridian Enterprise se integruje s hlavními nástroji pro správu dokumentace (např. Documentum, Livelink a SharePoint), systémy pro správu zařízení (např. ARCHIBUS / FM) a strategické systémy pro správu majetku (např. SAP PM, Maximo a Ultimo). Modul Asset Management rozšiřuje obchodní model o objekty a vztahy těchto objektů k dokumentům.
Klíčové vlastnosti pro Váš podnik
- Publikování technického obsahu a dat v celé organizaci
- Připojení k podnikovému systému pro správu dokumentace
- Udržovaní komplexních objektů, vazby dokumentů
- Pohled na technická data a obsah ze systému správy majetku
- Technická data a obsah je k dispozici v neutrálním formátu
- Webový přístup k technickým datům a obsahu
- Integrované s podnikovými systémy pro správu obsahu
Obchodní výhody pro Váš podnik
- Snížení potřebného času na vyhledávání v technických datech a dokumentaci
- Snížení nákladů na údržbu majetku a provozních nákladů
- Poskytování shody s předpisy a povolení k provozu
- Vylepšení správné technické a výrobní praxe
- Ochrana duševního vlastnictví
Připojení Vašich externích partnerů
Meridian Enterprise umožňuje přístup třetích stran k obsahu a technickým datům pro externí účastníky. Snadné použití, webové uživatelské rozhraní, poskytuje bezpečný přístup k technickému obsahu. Další Modul Publisher umožňuje vykreslování a publikování technického obsahu pro neinženýry. Publisher má standardní publikační moduly pro MS SharePoint, OpenText Livelink a ECM Documentum.
Třetí strany, jako jsou dodavatelé, návrhářské domy, dodavateli zařízení a smluvní výrobci, lze snadno a bezpečně připojit a vyměňovat si s nimi technická data s pomocí modulu Transmittal Management. EPC dodavatelé mohou také získat přístup k Meridian Enterprise pomocí webového klienta s dálkovou integrací s CAD aplikacemi. Tato osvědčená metoda zjednodušuje projektování a výstavby a šetří čas a zdroje.
Klíčové vlastnosti pro třetí strany
- Podporuje spolupráci s externími stranami
- Vytváří technická data a dokumentaci a dává ji k dispozici mimo podnik
- Připojuje se k řízení podnikových informačních systémů
- Zaznamenává výměnu technické dokumentace a dat
- Usnadňuje elektronické workflow dokumentů, směrování a distribuci
- Rychle a jednoduše umožňuje elektronickou kontrolu a schvalování dokumentů
- Technická data a dokumenty jsou k dispozici na internetovém portálu
Obchodní výhody pro třetí strany
- Okamžité doručení technických dat a dokumentů
- Optimalizovaná kontrola a schvalování dokumentů (workflow)
- Snížené náklady na tisk a náklady na distribuci
- Oddělení provádění stavby od práce na technickém obsahu
Accruent poskytuje Engineering Content Management (ECM) řešení pro více průmyslových odvětví, včetně energetiky, ropného a (petro)chemického průmyslu, stavebnictví, infrastruktury, dopravy a kusové výroby. Má více než dvacet let zkušeností v oboru s více než 300.000 uživateli ve více než 50 zemích světa. Obchodní zastoupení má v Brazílii, Německu, Holandsku, Rusku, USA a Velké Británii a rozsáhlou globální sít partnerů. Accruent zajišťuje vysokou úroveň odborných služeb a technickou podporu ve skutečně celosvětovém měřítku na nejlepší softwarová řešení Meridian Enterprise.
skrýt